Tek oyuncu mu çok oyuncu mu?

8 Kasım 2007 Perşembe


Başlık biraz karmaşık gelmiş olabilir. Pek hoşlaşarak da yazmadım zaten. 2000 yılında Danimarka'da bir arkadaşımın evinde bir James Bond oyunu oynamıştım. Ekran ikiye bölünüyor ve birbirinizi avlamaya çalışıyordunuz. 37 ekranda bunu oynamak biraz sorunlu olmuştu gerçi ama yine de çok eğlenmiştik. Yıl 2007... Aradan 7 yıl geçmiş ve ben senaryolu oyunları oynarken bir süre sonra sıkılıveriyorum. Ama 24 saatlik PES 2008 turnuvasına veya Counter Strike'a hayır demem asla. Oyun yapımcıları bunu göz önüne almazlar mı? Bu insanlar aynı ortamda ne güzel PES, FIFA, NBA oynuyorlar. Bir de ekranın ikiye bölündüğü güzel bir yarış oyunu yapsak(NFS'de var hala sanırım ama DIRT'te yok örneğin), ya da iki kişinin aynı anda oynadığı bir FPS yapsak demezler mi? Kane and Lynch geliyor yakında. Ona bu seçeneği koyacaklar diye duydum. İnşallah diyorum...

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP