PES'te alınan mağlubiyetin değeri

14 Aralık 2007 Cuma

Oyunun kalitesi zorluk düzeyinden belli olur. İlla çok zor olması gerekmez ama bir denge vardır ve sıkmadan ama zorlayarak geçilecek bölümlere ihtiyaç duyar her oyun. Konu PES olunca zaten belirli bir zorluk derecesi var. Ama ralkip arkadaşlarınız olunca o seviye çok daha önem kazanıyor. Lişisel olarak kazanma konusunda büyük hırslarım hiç olmadı. Oyunu kaybedince hırslanıp ağlayan arkadaşlarım oldu ama. Bu nedenle sahadaki mücadele iyiyse kazanmışım kaybetmişim benim için çok da mühim değil.
Bu uzunca girişten sonra dün akşama dönelim. K. ile PEs oynuyoruz. Ben Portekiz'im o İngiltere ve beni sanırım ikinci kez yenmeyi başardı. Sevindim çünkü sonuçta rakip ne kadar iyi olursa benim için o maç o kadar zevkli geçiyor.
...
Bu mağlubiyetin ardından hırslandım. Sonuç Brezilya-İngiltere: 7-0.

1 comments:

Adsız 16 Aralık 2007 15:12  

Malesef şansızlıklar sakatlır ingiltere olarak yakamızı bırakmadı son maçlarda :)

K.

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP