The Happening aka Ne oluyor Ulan

16 Haziran 2008 Pazartesi



M. Night Shyamalan denen arkadaş hayatımıza ilk kez 6. His'le girdi ve bir türlü çıkmak bilmedi. Artist bir ismi vardı ve eli yüzü düzgün de bir film çekmişti. Çıkmasını bekleyemezdik.
Happening filmine geldiği gün gittim. Felaket filmelerini severim. İnsanın çaresiz hallerini görmek hoştur. Gerçekle yakınlaşırsınız. Ben bu amaçla gittiğim filme akıl sır erdiremedim. Burada spoiler vermeyeceğim ama zombi filmleri bile bundan daha gerçekçidir. Her ne kadar zombi görmesek de.
Marky Mark oynuyor. Bir de güzelce bir kızımız var. Onun da adı havalı.Zooey Deschanel. Böyle havalı bir ad ve güzel gözlerle ben bile Hollywood'da iş yaparım keza kızımız çok çok kötü oynamış. Tavsiye etmiyorum.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP