Klasik fotolar

12 Temmuz 2008 Cumartesi


Ellerini yıka evladım


Dünyada klişelerin bu kadar ele geçirdiği bir meslek daha var mıdır acaba? Foto muhabirliğinden söz ediyorum. Bunu yazmama neden olan olay ise bu akşam meydana geldi. Yelena Isinbayeva 5.03'le kendine ait Dünya Rekoru'nu iki santimle geliştirdi. Müthiş bir sevinç tabii. Foto muhabirleri sahayı işgal etti. Isinbayeva'yı skorboardun yanına götürdüler. Amaç yukarıdaki fotonun benzerini çekmek. Ama o da ne skorboardda rekor yazmıyor. Hemen birkaçı bağırmaya başladı olur mu kardeşim(what the fuck brother) falan filan. O foto allahın emri ya çekecekler. Birisi de gitse farklı bir şey düşünse dedim kendi kendime. O an aklıma Türkiye'deki foto muhabirleri geldi. Yeni gelen futbolcunun çektirdiği fotolar, bayrak öpmeler falan filan, sonra kupa sevinçleri fotolarını düşündüm. Hepsi aynı. Ondan sonra dedim ki bu foto muhabirliği mesleği günümüzde tamamen klişelere kurban gitmiştir. Kız uçuyor havalarda siz hala yerde çekmeye uğraşıyorsunuz.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP