Sinema Profesyonelleri

8 Temmuz 2008 Salı

Kanyon'u mimarisi, ferahlığı ve D&R ile Remzi Kitabevi'nin varlığı nedeniyle seviyorum. Bunlara önceleri sinemasının kalitesini de ekliyordum ama artık değil. Bu anlık tiksintinin çeşitli nedenleri var;
Öncelikle çok reklam yayınlıyorlar. Aslında çok, az kalır ifade etmek için. 20 dakika reklam izliyorsunuz, 10 dakikalık arayı da eklerseniz yarım saat. TV'de bir filme yarım saat reklam koyamazsınız. O reklamların fiyatı konusunda az çok fikir sahibi birisi olarak Kanyon'daki Mars Cinebonus'un bilet fiyatlarını sıfırlasa zarar etmeyeceğini düşünüyorum.
İkinci neden bilet fiyatları normal olsa da içeride satılan ürünlerin fahiş fiyatları. Bu tip müesselerde genelde oran dışarıda 1 ise içeride 2 veya 3 liradır. Ama dışarıda 1 YTL olan ürün Kanyon sinemalarında 5 YTL. Bu olsa olsa satmamak için bir bahane gibi geliyor bana.
Şirket sahipleri çok mütevazı davranmışlar kendilerine Sinema Profesyonelleri adını koymuşlar. Bir adım ileri gidip bizlere Sinema Enayileri de diyebilirler, demeseler de öyle hissettiriyorlar.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP