Mustafa

31 Ekim 2008 Cuma

Filmin iki yerinde gözlerim doldu.

Birincisi ordular İzmir'i geri alırken.

İkincisi ise Mustafa Kemal ölürken.

Eleştirilere katılıyorum. Her yere gülücükler saçan bir Atatürk var. Komunist, dinci, liberal, ateist.

Verilen emek çok ve ben çekimleri de çok beğendim. Sinemalarda gösterilmesine çok gerek olmadığını düşünüyorum. Para kazanma isteği ağır basmış. Keşke TV'de yayınlansaydı. Hatta 29 Ekim'de tüm TV kanallarında aynı anda verselerdi.

O dönemi bize öğretmemişler okullarda. Ya da biz hatalıyız öğrenemedik. Bilgi eksikliğini gidermem şart. Resmi tarih beni doyurmuyor çünkü.

Son olarak bir büyüğümün söylediği sözlerle bitireyim: "50 yıl sonra daha cesurunu çekerler."

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP