İndeksleme programı

21 Kasım 2008 Cuma

Word gibi programlar gerçekten çok başarılı bence. Yazmayı oldukça keyifli kılıyorlar. Her kullanışımda yeni bir özelliğini de keşfediyorum. Bu bahsedeceğim şeyler belki vardır içinde ama ben bulamadım.

Keşke şöyle bir program olsa;

Hazırladığımız her şeyi alıp daha önceden belirlediğimiz başlıklar altında tasnif etse.

Yazı yazmaya başladığımızda bize bu başlıklardan hangisi altında yazmak istediğimizi sorsa ve bizi ekstra kayıt zorluğundan kurtarsa.

Güçlü bir arama motoruyla donansa ve rahatça aradığımız şeyleri bulabilsek. (Google Desktop gibi)

Her kaydımızı farklı bir başlık altında yapsa ve bitirdiğimizde tüm eski versiyonları silse.

Fasikül mantığıyla çalışsa ve istediğimiz zaman tüm içeriği ansiklopedi gibi önümüze serse.

Ne hoş olurdu dünya değil mi?

Bu yazıda tembelliklerimle de yüzyüze geldim. Kendimi takdir ettim.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP