Kuduruk ve veteriner macerası

24 Kasım 2008 Pazartesi

Cumartesi sabahı kuduruk'u ikinci kez veterinere götürdüm.

Daha önceden tanıdığım Boyacıköy'deki Leon Veteriner'de lösemi aşısını yaptırdık. Aynı zamanda tırnaklarını kestirdim.

Giderken yolda çok miyavladı. Arabadan hiç hoşlanmıyor. İnip veterinere girdiğimizde etrafında iki tane köpek olmasına rağmen çok uslu durdu.

Bu arada köpeklerden de bahsetmek gerek. Bir tanesi dev bir Huskie-kurt kırmasıydı. Adı Ice. Devasa bir hayvan olsa da inanılmaz usluydu. Sahibi yıkanması için bırakmış.

Diğerinin adı ise Ali Cengiz'di. Küçük bir bulldog. Yemek yediği odanın kapısı üzerine kapanmış. Çıkmaya çalışırken yüksek bir yerde duran vitamin kutusunu devirmiş ve o vitaminleri yemiş. İlaç tedavisi uygulamışlar.

Kuduruk'a dönersek. Evde canavar olan hayvan veterineri görünce bir mülayim oluyor anlatılmaz yaşanır. Tırnakları kesilirken patisini uzattı. Ben kesmeye kalksam parçalardı herhalde. Veterinere inanmaz gözlerle bakarken, Cuma Bey "çocuk gibi" dedi "evde canavar ama anaokulunda uslu olan bir çocuk" çıkarsamasını yaptı. Ben de katıldım.

1 comments:

Trofolo 24 Kasım 2008 11:26  

Yakinlarda veteriner ararken imdadima yetisen Leon. Bir gideyim bakalim.

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP