Arog hakkında

6 Aralık 2008 Cumartesi



Gora'yı ilk izlediğim zaman çok gülmüş ve bir kez daha seyretmem gerektiğini düşünmüştüm. Aklımda her Cem Yılmaz şovunda olduğu gibi pek birşey kalmamıştı. Arog'da da benzer düşüncelere sahibim. Çok güldüğüm anlar oldu. Beni sıkan anlar da vardı. Ama kesin bir görüş bildirmem için bir kez daha izlemem gerekiyor. 
Yine de birkaç şey söyleyeyim filmle ilgili:
Rekor kıramayabilir bu film çünkü en yoğun olmasını beklediğim Cuma akşamı saat 19.00 seansında büyük boşluklar göze çarpıyordu. 
Gerçekten muhteşem çekilmiş. Spielberg halt etmiş. 
Cem Yılmaz Arif karakteriyle çok müthiş bir iş çıkarsa da yan roller filmin eğlencesini arttırmaktan çok uzak. Arif'e güldüm en çok. 
Cem Yılmaz lütfen TV parodileri yapsın. Özellikle Flash TV'deki programların parodilerini yaptığı bir film çıkartırsa işte o film rekor kırabilir. 
Nil güzel bir kız ve ben müziğini de seven birisiyim ama oyunculuktan uzak dursa hiç fena olmaz.
Özkan Uğur ilk filmden çok uzak. 
Yukarıdaki sahne filmde yok. Cem Yılmaz'dan bir fake hepimize. Ama iyi birşey ben bu sahneyi görmüştüm demiyorsunuz.  
Bu arada iki sokak öteden O Şimdi Asker şarkısı çalınıyor kulağıma. Asker göndermeleri bir kez daha başlıyor sanırsam.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP