İdeefix paketi

22 Aralık 2008 Pazartesi

Geçtiğimiz hafta başında ideefixe'den 3 kitap sipariş ettim. Bu hafta başı geldi. 1 hafta sürmesi çok problem olmadı aslında. Çok düşünmedim.

Ben düşünmezken İdeefixe bunu kendisine dert etmiş ve şu maili yollamış. Hoşuma gitti.


"Sevgili Dostumuz,

Siparişiniz şu anda hazır durumda. En kısa sürede kargoya teslim edeceğiz.


Sanal Kitap Fuarı'na gösterilen yoğun ilgi sebebiyle siparişlerin kargolanması aşamasında gecikme yaşandı. Bu gecikme ile siz dostlarımızı üzmüş olmanın sıkıntısını yaşıyoruz. Siparişinizin bir veya iki gün içinde teslim edilmesini sağlayacağız.

Affınıza sığınıyoruz.
Saygılarımızla,"

Otomatik bir mesaj olsa da hoş birşeydi.

3 comments:

Adsız 22 Aralık 2008 22:56  

İdeefix 'de sipariş takibi olayı yok muydu ,yani tam olmasada tahminen siparişin hangi gün geleceğine dair bir bilgi verilmiyor mu sana ,yoksa senin devamlı arayıp sorman mı gerekiyor siparişin geliş tarihini ,merak ettim de.
Ahmet

Philia Network 23 Aralık 2008 08:41  

Var aslında ama Yurtiçi Kargo-İdeefix uyumsuzluğu var. İdeefixe'in gönderdiği linkte böyle bir kayıt yok diyordu örneğin. Ben de çok ciddiye almadım zaten. Aramadım mail filan da atmadım ama onlar biraz gecikince bu maili atma gereksinimi hissetmişler. O hoşuma gitti.

Adsız 23 Aralık 2008 15:10  

Cevap için teşekkürler .
Ahmet

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP