24 Ocak 2009 Cumartesi

TV'den son bombalar


Bir haftalık TV izlenimleri sizlerle paylaşayım. 

Yemekteyiz: Uzun süredir kayıtsız kalamadığım bir yarışma. Bu kadar reyting alması gerçekten düşündürücü. Her programda bir manyak çıkıyor. Örneğin 100 kiloluk bir kadın vardı. Onu yemem bunu yemem diyor. Herkese sallıyor her yemeğe sallıyor. İtalya'da 11 yaşına kadar yaşamış peyzaj mimarı olan arkadaş da kültürünü gösterecek diye bir tarafını yırttı ama olmadı. Komik duruma düşüyor insanlar. Benim düzenlenecek bir bahçem olsa ve bu adam teklif verse ben adama işi vermeden üç kere daha  düşünürüm. 

Tadında Aşk Var: Çakma Yemekteyiz. Fox TV'de. 3 kız 2 erkek. Aşk arayışındalar. Yemek sonrası herkes kimden hoşlandığını söylüyor ve ona göre son gün eşleşiyorlar falan filan. Seviyenin yerlerde süründüğü, açık seçik seksist bir program. Ama erkeklerden birisi diğerinden elektrik alsa program ilginç yerlere gidebilir. Fox TV'ye ücretsiz danışmanlığım olsun bu da:)

Yabancı Gelin: İşte bu program acayip. Bir kere "Reyting almamız lazım. Ağzınıza ne gelirse söyleyin" demişler. Annelerde ikisi kızlara her şeyi söylüyor. Şu lafı duydum. "Bunlar fakir aslında, bir de kültürsüz, biz zenginiz bunlara göre(Kızlardan birisi Norveç'ten bu arada), o yüzden gelmişler ama hiç kendilerini göstermeye çalışmıyorlar. Biraz uğraşır insan beni memnun etmek için." Diğeri birisinin sandviçini mi ne ısırmış. Kız diyor ki ben onu özel hazırlamıştım. Anne diyor ki ben pis miyim. Isırıcam tabi falan filan" Kavga çıkıyor. Ciddi bir ayrımcılık var. Avrupalı kızlar karşısında Kazak ve Azeri kızı aşağılıyorlar filan. 

Yaprak Dökümü: Eşim baştan üç kere anlattı. Kim kiminle anlamadım gitti. Tam Yalan Rüzgarı. 

Yabancı Damat: Hafta içi sabahları işe giderken Kanal D'de yayınlanıyor. Bazı sahneleri süper çekilmiş gerçekten. Zamanında kıl olup izlememiştim. Hafif pişman oldum.

Evlilik Sanatı: Programda alt şerit hep sabit. İsmini Vermek İstemeyen İzleyici. Selin Karacehennem TV'de evlilik danışmanlığı veriyor. Bu arada kendisi aynı zamanda Tadında Aşk Var'ın danışmanı.


0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP