30 Mart 2009 Pazartesi



Seçimler üzerine

-Dün oy kullanmak için okula gittiğimde başörtüsüz ne kadar az kadın kaldığını görüp bir garip oldum. O an Kılıçdaroğlu'nun kazanamayacağını anladığım andı aynı zamanda. Bu kadar oy çıkarması bile büyük başarıdır. Deniz Baykal'a da son yerel seçimi hayırlı ve uğurlu olsun diyorum bu sonuçla birlikte.

-Kağıthane'nin CHP'li başkan adayıyla Cumartesi günü pazarda karşılaştık. Ona oy vereceğim belliydi ve bunu açıkça söyledim. O an gözümün içine sen ver ama işimiz çok zor bakışını gördüm. Olmayacak duaydı, amin dedik. Olsun varsın. 

-Muhtar adayı genç bir çocuk vardı. Benle yaşıt olabilir belki. Etrafına mahallenin serserilerini toplamasına sinirlendim ve hali hazırdaki muhtara verdim oyumu. Sonucu hala bilmiyorum. Birisi bir yere gelme ihtimaline sahip olduğunda etrafı hemen çakallarla doluyor ya, kıl oluyorum. 

-Sındırgı'da CHP'nin kazanmasına acayip sevindim. Sırıtkan AKP'li belediye başkanı çok güveniyordu kendisine ve Sındırgı halkı bu özgüvenin cezasını verdi. Özgür Ertuğrul'a başarılar dileyelim ve bakalım yaptığı hac açılımı ne kadar tutacak. Malum kendisi 70 yaşın üzerindeki Sındırgılıları hacca götüreceğim vaadinde bulunmuştu. 

-Türkiye'deki bölünme bu seçimlerde çok göz önüne serildi bence. Güneydoğu Anadolu DTP, Sahiller CHP, Muhafazakar Orta Anadolu AKP. Bu bölünme gelecek için referans olmasın lütfen.

-Yandaş basın beni sadece güldürüyor. Güven tazeledi demişler Erdoğan için. Kendisi bile öyle demezken. Gerçekten komikler.  

-NTV'nin seçimler için yaptığı internet sayfası muhteşemdi. Çok kutlarım emeği geçenleri.
 

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP