14 Mart 2009 Cumartesi

Var mısın Yok musun üzerine

Bir süredir Var mısın Yok musun'u takip ediyorum. 

Bir arkadaşım yarışmacı oldu ve 85.000 TL kazandı. Ona faydası dokunsun diye istatistikleri de tutmuştum bir süre. Hala da devam ediyorum. Ben de yarışmacı olmak için başvurdum. Ev almak için bir faydası dokunsun diye. 

Nasıl kazanılacağı konusunda da kafa yoruyorum.

Bir kere 500.000'i kazanacak kişinin felaket cesur olması lazım. Son 4'e dört 500.000 veya onu geçtim 4 kırmızı taşımak çok zor. Dolayısıyla son iki de yaşanan ikilemi aşıp ikramiye kazanmak için cesaret lazım. 

İngiltere'de dün bir kız 1 penny ve 250.000 sterlin varken kutusuna gitmiş ve 250.000 almış örneğin. Bu cesareti gösterecek kişi kazanacak. 

Yarışmaya ihtiyacı olan yarışmacıları aldıkları için Acun Ilıcalı böyle bir riski taşımıyor. Bu tip bir durumda yarışmacı teklifi kabul ediyor. Zaten birkaç kez kutudan 500.000 çıktı. Ama kimse cesaret edemiyor.

4 tane 500.000 iyi bir opsiyon. 24 kutunun 4'ünde 500.000 var. Ama onikisinde de mavi var. Yani iki kutunun birinde mavi var. 4 kutuda sarı, 8 kutuda kırmızı var. Sarıları da geçersen kırmızı olması ihtimali maviden daha az ve bu o kutularda hangi rakam yazarsa yazsın Acun Ilıcalı'nın işine geliyor. Dört kutuya beş yüz bin yazmak yarışmacının aldığı teklifi arttırıyor. Bu da iyi bir şey sonuçta. Ama en büyük lütuf değil.

Bu rakamları kutulara noter koyuyor. Ben bir mantık olduğunu düşünüyorum. Yani gidip iki kırmızı koyuyorsa üçüncüsünü koymam ben olsam. Bu nedenle yarışmacının bir yanını 24 rakamın yazdığı bir listede her açılan kutunun numarasının yanına çıkan parayı yazarsa kırmızı bulma şansını bu mantık yürütmeyle azaltabilir diye düşünüyorum. Tabi bazı yarışmalarda arka arkaya koyabiliyor hain noter:)

Cem Yılmaz yarıştığı bölümde Hamdi Bey'i bulmaya gitmişti hatırlarsanız. Orada Hamdi'nin önünde bir bilgisayar açıktı. Ben o bilgisayarda teklif veren bir program olduğunu düşünüyorum. Çıkan rakamlar sistemden düşüldüğünde program verilecek teklifi söylüyor. Hamdi Bey denilen arkadaş da bu programın elçisi durumunda bence.

Neyse bu kadar Var mısın Yok musun yeter de artar bu bloğa. 

Biraz olasılık bilen bu yarışmada paraya para demez diyorum başka bir şey demiyorum. 

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP