Kitaptan oyun, oyundan film

7 Ocak 2008 Pazartesi


Çok sevdiğiniz bir kitabı film olarak görmek her zaman aynı tadı vermeyebilir. Pek çok kişi Yüzüklerin Efendisi'ne kitap olarak bayılmıştır ama filmini aynı oranda sevmişler midir tartışılır. Bu son dönemlerde çok tartışılan bir konu olduğu için tavuk yumurta tartışmasına benzer bir kıvama geldi. Ben de çok uzatmayacağım.

Olasılıksız adlı best seller kitabı en sonunda bitirdim. Dönem dönem beni alıp götürse de çoğu kez kendimi kitabın bir noktasını sorgularken bulmam benim sorunum olabilir elbette ama yine de kitabın bazı temel konularından çok nefis oyunlar yapılabileceğini düşünüyorum. 472 sayfalık kitaptan aklımda ilginç anektodlar kalmadı ama The Secret ile Dan Brown arası desem herhalde nasıl bir kitap olduğunu anlarsınız. Dan Brown daha sürükleyiciydi en azından.

Oyuna gelince, David Caine'i yönetip etrafınızdaki insanları yapacağınız aksiyonlarla bir şeyler başarmaya yönlendirdirebildiğimiz bir oyun. 8-10 ayrı görev olsa, dallansa budaklansa. Bu da bir role playing-macera kıvamında olsa tadından yenmeyebilir...



0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP