PS3 oyunlarına mouse desteği... Lütfen...

3 Ocak 2008 Perşembe

Playstation 2'de Call of Duty'nin yenilerinden bir tanesini oynamaya başlamıştım ama gamepadle ilerleyip nişan almakta zorluk çekiyordum. Nitekim ikinci kez öldükten sonra oyunu bıraktım. Üzerinde çalışmadığım için aynı beceriksizliğim devam ediyor. Sırf bu nedenle Call of Duty 4'ü almıyorum örneğin. Ama Kane&Lynch'i de aynı sebepten oynayamamak beni bitiriyor. Tamam güzel iyi hoş oyunlar ama beceremiyorum işte. Koy bir mouse klavye desteği alalım oynayalım güzel güzel. Mouse istiyorsan git PC'de oyna dersen eğer, kabul ederim ama içime sinmez. Tüm oyun üreticilerine sesleniyorum:) (Evet bugün bunu da yaptım) Yaptığınız oyunlara mouse desteği koymak bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum. Ya da ben 3 gün kendimi eve kapatıp sırf bunun üzerine yoğunlaşıcam. Sonuçta yine beceremeyip kafayı yiyeceğim. Ya herru ya merru...

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP