Akıl fikir diyorum....

27 Mayıs 2008 Salı

Geçtiğimiz günlerde şimdiye kadar bin arabayla seviştiğini itiraf eden bir adamın otomobiller ve helikopterlerle olan akılalmaz ilişkisine tanık olmuştuk. Bu defa da Fransa'nın başkenti Paris'teki dünyaca ünlü Eyfel Kulesi'yle evlenen bir kadın, herkesi şaşkına çevirdi.

Eyfel’le evlenen ve soyadını kulenin adıyla değiştiren Erika La Tour Eiffel, ABD’nin San Francisco kentinden geldi. Çılgın kadın, “Geçen yıl arkadaşlarımla Paris’e geldik. Eyfel’i görünce âşık oldum. Onunla evlendim ve çok mutluyum. Onun soyadını taşıyorum. Ama bu kadar insanın üzerine çıkmasına dayanamıyorum. Eyfel’i normal insanlarla paylaşmak gücüme gidiyor” dedi.

30 yıl önce de Eija-Riitta Berliner-Mauer isimli kadın, Berlin Duvarı’yla evlenmişti. Duvar yıkılsa da çılgın aşık “Hâlâ ruhu benimle” diyor.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP