GTA IV

23 Mayıs 2008 Cuma


Oyun daha çıkmadan pek çok şey yazmıştım. Ekim'de çıkmadığı için Rockstar'a sallamışlığım da vardır.
Ama arkadaşlar ben böyle oyun görmedim. Bu kadar tam olmuş bir oyun oynamadım. Gerçekten her anında ağzınız açık kalabiliyor.
Trgamer sitesinde Orçun Köroğlu gerçekten oyunla ilgili okuduğum en iyi incelemeyi yazmış. Merak edenler okuyabilir.

Ben sadece iki olay anlatıcam. Birincisi oyunun geldiği ilk gün Can'ın 9 saat 45 dakika aralıksız oynaması. İkincisi ise Snow Storm görevinde denize atlayı can havliyle bota çıkmaya çalışmamız ve tam bu sırada azimli polisin arabasıyla kafamıza uçarak bizi öldürmesi. Bir de benim oyun içinde televizyonu seyrederken uykuya dalmam var o da apayrı bir olay.

Bu oyunu alın. Bu oyun için Playstation da alın. Gerçekten çok değiyor.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP