Uzak dur...

10 Haziran 2008 Salı

İbrahim Üzülmez, Terim´e seslendi: Türk futbolunda sol bekte son 10 yıla damgamı vurdum. Ama şampiyonada yokum...
‘Görülmek istenmedi’
Fanatik Gazetesi'nden Orhan Yıldırım'ın haberine göre; Beşiktaş Kaptanı İbrahim Üzülmez, Avrupa Futbol Şampiyonası kadrosuna alınmadığı için üzgün olduğunu söyledi. Tecrübeli futbolcu, “Hakan Balta’nın Portekiz karşısındaki performansını beğenmedim. Sol bekte son 10 yıla damgasını vuran tek bir oyuncu var: İbrahim Üzülmez... Ancak şampiyonada yok. En kötü günümde bile olsam, en az 4-5 bindirme yapar, rakibe yengeç gibi yapışırdım. Bunlar görülmedi ya da görülmek istenmedi” dedi.
‘Carlos’u da gördük’
Sol kanatta Tello’dan sonra Seriç’in de transfer edildiğine değinen İbrahim Üzülmez, “Sekiz yıldır Siyah-Beyazlı formayla yürüyorum. Kimler geldi, kimler geçti. Mücadeleye devam edeceğiz... Kralı gelsin, çabamı sürdürürüm. Güçlü olduğum sürece, formamı kimseye kaptırmaya niyetim yok. Roberto Carlos dediler, hepimiz gördük... Kim, kaç maç oynamış kıyaslama yapılsın... Hodri meydan” diyerek iddialı konuştu.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP