Aynı anda 3-5 kitap okumak

18 Eylül 2008 Perşembe



Ben kitapları çok severim. Hayatta büyük zevklerimden birisi kitapçı gezmek ve istediğim kitapları alabilmektir. Hayatım boyunca istediğim kitabı alabileceğim bir gelirim olması beni işe götüren en önemli sebeplerden diyebilirim.[Bu sebepleri bir ara "ne için çalışıyorum?" başlığı altında sizlerle de paylaşırım]
Obsesif bir takıntı değil bu. Çok büyük paralar da harcamıyorum. En sevdiğim özelliğim ise aynı anda tek bir kitapla kısıtlı kalmayıp 3-5 kitabı dönüşümlü olarak okuyabilmek.
Sağda bir menü daha açıp hangi kitapları okuduğumu koymak ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Kitaplar paylaşıldıkça güzelleşiyor gibi geliyor bana. Birkaç gün önce yazdım. Steve Wozniak'ın iWoz kitabını okuyorum ve bitirmek üzereyim. Bunun yanında Alper Görmüş'ün Aktüel'deki portre yazılarını topladığı kitabı, Erol Mütercimler'in Komplo Teorileri, Orhan Pamuk'un Masumiyet Müzesi ve birkaç kitap daha devam ediyor.
Bu çoklu okumanın en kötü tarafı ise şu: Ara verdiğinizde geri dönüş sizi sarmazsa kitaptan vazgeçebiliyorsunuz ve kütüphanenizde geri dönüşünüzü bekleyen onlarca kitap oluyor.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP