Yemek Kitapları

21 Eylül 2008 Pazar

İyi yemek kitapları arıyorum. Ama öyle klasik tipte sadece tarif veren kitaplardan değil. Yemeğin ruhunu, içinde kullanılan malzemelerin tarihini, yemeğin öyküsünü de anlatan kitaplar bakıyorum. Yemek kültürü üzerine Murat Belge'nin kitabının yanı sıra yine İletişim'den çıkan Felipe Fernandez Armesto'nun kitabı da mevcuttur.Adı da Yemek İçin Yaşamak'tı ve ben daha önce bununla ilgili bir yazı yazmıştım. Sanırım hatta umarım.
Boyut Yayın Grubu bu tip kitaplar çıkarmış. Kısa bir süre bakabildim dün ama çok hoş göründü. Dünya mutfaklarından çeşitli kitapların yanısıra pratik yemekler için de çeşitli kitaplar çıkartmışlar. Denemek lazım. Linki Şöyle: Dünyanın En Güzel Yemekleri
Bu arada yemek üzerine uzmanlaşmış çeşitli bloglarda var ve onları da dönem dönem paylaşırım. Gerçi bu konunun uzmanı Mr. Trofolo'dur, o da bize yol gösterir.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP