Bir bayram seyahati

10 Aralık 2008 Çarşamba

Trafikten korkan bendeniz bir otobüsün üçüncü sırasında gece boyu yolu izleyerek gittim. Kütahyalılar'ın çılgın muavinleri molaya girerken yolcuları şöyle uyarıyorlardı: "Sayın yolcular, 40 dakikalık mola sonrası yerlerinizde olun ha." Yolculuk yaklaşık 6 saat sürüyor. Aslında 5 saatte de girilebilir mola yapılmasa. Gidiş ve dönüşte şoförlerimiz gayet iyiydi.

Sındırgı'ya 10 km'e kala bir trafik kazası oldu. Yaklaşık 3 dakika önümüzde. Bir Serçe, Ford Transit marka yolcu minibüsüyle çarpışmış. Bu kaza 3 şeritli bomboş bir yolda oluyor. Sis var. İnanılmaz bir şey gerçekten. Kesin ölmüştür diyordum serçede birileri ve maalesef öyle olduğunu daha sonra duydum. Saat 7'ye geldiğinde TRT Radyo Barış Manço'dan Bugün Bayram'ı çalmaya başladığında kaza mahalinden ayrıldık. Ama çok feci etkilendim.
İlk sabah anneannemlerde mükellef bir kahvaltı ve sonra kurban kesim faslına geçtik. Kuzenim koyunlarını arabadan indirmeye ve zaptetmesine yardım edip iyice yorulduktan sonra uyumaya gittim. Hayatımdaki en müthiş uykulardan birisiydi. Akşam sofrada etin yanı sıra deniz levreği de vardı ve ben ne kadar dalga geçsem de (Hehe kuzen bu bayram levrek mi kestin) etten çok daha lezzetliydi.
İkinci gün bir ziyaret, hanımla Sındırgı gezintisi ve ardından mangal keyfi. Akşam 11 otobüsüyle geri döndük. Biz mutlu, aileler mutlu, yakınlar mutlu çok şahane bir bayram oldu vesselam.
Herkese bir kez daha iyi bayramlar dilerim.