Birkaç şey ver. 1.02

16 Aralık 2008 Salı

Tatil bitti. Bir hızla çalışmalara giriştik. Streslerdeyim. Finale 5 ay kaldı.


Kuduruk'u iki gün evde yalnız bıraktığımızda evi savaş alanına çevirmiş. Huyu değişmiş. Kapı açma yeteneklerini mükemmelleştirmiş. Yavaş yavaş kendine geliyor. Dün akşamın Kuduruk açısından önemi kurmalı fareyle tanışmasıydı. Farenin çıkardığı ses ve delice hareketlerinden çok korktu.

Kedime yakında yeni bir video çekmeyi düşünüyorum. "Kuduruk Deli Kaleci" adında. 

9 günlük tatil gerçekten çok uzun. İşe adapte olmak çok zor oluyor. 

Virgin radyo favorilerimden. Ama online olarak nereden dinleyeceğimi bulamadım.

Friendfeed bağımlısı olmaya başlıyorum. Gerçekten inanılmaz bir şey. Bir anda inanılmaz bir networkün içerisinde buldum kendimi. 

Uzun bir aradan sonra Amazon.com'dan alışveriş yaptım. S.Ç. 26 Aralık'ta getirecek. Aldığım ürünler şöyle:

Brilliant Orange The Neurotic Genius of Dutch... $10.17  
Business Stripped Bare: Ad...   $17.79 (Richard Branson)
Inside Steve's Brain    $5.99  

Yılbaşında ne yapsam sorusu bünyeyi sarmış durumda. Son iki senedir 12'den önce uyuyorum. Bu sene farklı birşey yapsam çok şahane olacak. Ama ne?

Football Manager 2009'a sıfırdan başlamaya korkuyorum.

Her sabah uyandığımda çok şükür bugün Yemekteyiz programına katılmıyorum diyorum kendi kendime. Katılsam katil olurum herhalde. 

Hafta sonu maç var ve Mustafa Denizli çok konuşuyor. Galatasaray ciddiye alırsa Beşiktaş'ta son maçı olmasından korkuyorum. Neden korkuyorsam? 

Richard Branson hayranlığım depreşti. Kitaplarının siparişini verdim. Gelmesini ve hemen okumayı dört gözle bekliyorum.


0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP