Fringe

28 Aralık 2008 Pazar



Daha önce yeni hastalık diye bir başlık açıp altını doldurmamıştım. Dolduracak pek birşey bilmiyordum aslında. Pilot bölümün ilk 25 dakikasını nette seyretmiş ve hayran olmuştum. Geçen gün ilk sezonun geride kalan bölümlerini buldum ve dün izlemeye başladım.

Gerçekten çok iyi bir dizi. J.J. Abrahams Lost'ta dillendirmediği konuları(Seyircinin ve fanların bulmasını istediği bilimsel gerçekleri) Fringe'in merkezine koymuş. 

Zaten açılış jeneriğinde bu konuların adları geçiyor. Bunlardan bahsettim sürprizi bozmak istemiyorum ama bu tip konulara ilgiliyseniz Fringe sizi tam anlamıyla tatmin edebilecek bir dizi. 

Oyuncular arasında Anna Torv, Keen Eddie'den Mark Valley, Dawsons Creek'ten tanıdığımız Joshua Jackson, Lost'ta arada bir arz'ı endam eden Lance Reedick gibi isimler var. 

Bir de Massive Dynamics diye bir firma var ki ben onları Google'a fena halde benzetiyorum. Tabi bu da başka bir zamanın yazısı olabilir. 

1 comments:

demiycem 31 Aralık 2008 00:12  

bende entourage bitince boşlukta kaldım.. lost'a daha 1 ay var nerdeyse.. ilaç olabilir.. izledikçe bende yazarım yorumlarımı.. teşekkür ettim..

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP