Birkaç not...

28 Aralık 2008 Pazar





-Kuduruk'ta son gelişmeler şöyle: Kalorifer peteğininin üzerine çıkıp poposunu peteğe oturtuyor. Ellerini cama koyup dışarıyı izliyor. Yaramazlığa devam. Sabahları tam bir canavar oluyor. Kulak çöpleri bir numaralı oyuncak haline geldi. Ben atıyorum o bulup getiriyor.

-Richard Branson'un otobiyografisi Losing My Virginity gerçekten süper bir kitapmış. Çok gaza geliyorsun.

-Doğalgaz fiyatları resmen belimi büktü. 326 YTL doğalgaz ne demektir ya. İğrenç bir hava kirliliği var oturduğum yerde ve oturduğum yerden İş Bankası Kuleleri'ni görüyorum. Buraya da mı doğalgaz gelmedi sayın başbakan?

-Yılbaşı olayını hiç sevmiyorum. Bu yılbaşı evdeyim ve bir kez daha 12den önce uyumayı hedefliyorum. İlginç TV programları yok değil. NTV'de onyıllar yarışacakmış. Eğlenceli olabilir. Ama lütfen o yetmişlerin yıldızlarını çıkarmasınlar sahneye. Komik oluyor. 

-Bir haftadır kola içmiyorum. Meyva suyu gibi şeyleri de azaltıp kendimi suya verdim. Faydasını görüyorum. Tavsiye ederim. 

-Geçen hafta hayatımda ikinci kez patlıcan yedim. Çok hoşuma gitmese de alışıyorum yavaş yavaş. Kabakta vardı ama onu yeme fırsatım olmadı. 

-Lazanya'nın kıymalı börek gibi olması sorunsalı neden kaynaklanır? Onu bulmaya uğraşıyorum. Düzgün bir İtalyan lokantasında gerçek bir lazanya yemek istiyorum. 1998 Mart'ında Roma'da 3 gün kalmış, her öğle ve her akşam ucuzca bir restoranda süper lazanyalar ve pizzalar yemiştik. Bir de geçen sene İtalya maçı öncesi Milano'da yediğim tiramisu inanılmazdı. 

-MYK Medya'daydım geçtiğimiz Perşembe. Ne güzel bir yerdir orası ya. Çalışma açısından aşırı ideal. UEFA Programı'da gerçekten çok iyi oldu. Herkese tavsiye ederim. Televidyon'dan takip edebilirsiniz. Alkışlarla Yaşıyorum'u da almışlar ve bu da süper bir haber tabii ki.    

-Creative Suite'i yüklüyorum. Çılgın tasarımlarımı bekleyin:)

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP