Blog tasarımı ve I Buy It

9 Ocak 2009 Cuma

Bloğumu çok daha okunabilir kılmak amacındayım. Bir önceki tasarım beni yazamk konusunda hiç teşvik etmediği için ilk hale benzer bir tasarıma döndüm.

Şimdi profesyonel destek arayışındayım. Blogdestek ile inşallah önümüzdeki hafta görüşeceğim.

Bu arada bir tane blog açtım. Tamamen deneysel olan bir blog. Almak istediğim veya satın aldığım şeyleri listeleyip yorumlarımı yazıyorum. Bu siteyi İngilizce açtım ve ciddi bir pazarlama aracı olarak çalışacak mı görmek istiyorum.

Sitenin adı I Buy It ve adresi ibuyit.blogspot.com. Arada bir ziyaret ederseniz çok sevinirim. Bu tip sitelerden para kazanılır mı deneyimlerimi ayrıca yazacağım.

1 comments:

demiycem 17 Ocak 2009 15:19  

uzun bi zamandır yorum'da yazılamıyordu.. blog baya bir elden geçiyor (:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP