15 Ocak 2009 Perşembe




Eurovision Şarkı Yarışması

Daha önce de yazmışımdır bloğa. Ben Eurovision'u çok severim. Puanlamasını özellikle.

Neyse bu yazıyı tekrar için yazmıyorum zaten.

Hadise'nin Düm Tek şarkısına çok ısınamadım. Biraz fazla hareketli mi tam bilemiyorum. Ama Hadise süper tabi. Güneri Civaoğlu tabiriyle "Hadise'nin kendisi bir hadise".

Benim Eurovision'da en sevdiğim 5 Türkiye şarkısı şöyledir.

1- Athena - For Real
2- Kayahan - Gözlerinin Hapsindeyim
3- Sertap Erener - Everyway That I Can
4- Şebnem Paker - Dinle
5- MFÖ- Sufi

Ara ara Eurovision anıları anlatmak istiyorum aslında. Örneğin Şebnem Paker Dinle ile üçüncü olduğunda ortalık yıkılmıştı. Bir önceki sene de o katılmıştı ama 12. olmuştu. Bir anda üçüncü olunca Eurovision yine ciddiye alınmıştı. Ertesi gün gazetelere ana haber olarak girmişti. Çok acayip bir akşamdı.

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP