14 Ocak 2009 Çarşamba


Son birkaç gün


- Başlık koyamama sorunum devam ediyor. Dert etmemeye karar verdim. Bunla yaşamayı öğreneceğim.


- Blogdestek ile görüştüm. Çok güzel işler yapıyorlar. Düşünme aşamasındayım.

- Stephenie Meyer'in Alacakaranlık kitabını okuyorum. Çok sürükleyici yazılmış. Ama Epsilon'un son okumacıları pek iyi okuyamamışlar sanırsam. İmla hataları göze çarpıyor. Bu arada kitabı tavsiye eden Geowyns'e teşekkürlerimle. Filmi de pek yakında vizyonda. Fragmanı Trailerphilia'da.

-İğrençlikle komik olmaya çalışan bir film daha seyrettim. My Best Friend's Girl. Eh işte. Vaktiniz varsa seyredin. Bu arada Kate Hudson'ın nesini beğenirler anlamadım.

-Kuduruk biraz daha uslu olmayı öğrendi. Yanımızda yatıyor bazen. Bazen içgüdülerine yenik düşüp ayaklarımızla avlanıyor. Büyüdüğünü görüyoruz. Müthiş hayvan gerçekten.




- 3 haftayı aşkın süredir kola içmiyorum. Burger King, Mc Donalds yemiyorum. Ama yakın zamanlarda şahane bir biftek yemezsem çok fena olacak. Kontrolden çıkmaya başladım. Dünkü filmde de süper bir et yiyorlardı. Ondan önceki gün Matrix'i izlemiştim. Onun da ünlü bir biftek sahnesi vardır malum.

1 comments:

sinem 14 Ocak 2009 11:54  

ben 3.kitabı (eclipse-tutulma) d&r, iletişim, remzi, kabile gibi izmir'in en "baba" kitapçıllarında bulamadıktan sonra delirip ingilizcesini aldım remziden. birincisi, daha ucuz. türkçesi 25 ytl'den satışa sunulacak/sunuldu, ingilizcesi 16 ytl. ikincisi, iğrenç çeviri hatalarına, düşük cümlelere, imla hatalarına, ve bir yerden sonra kimin ne dediğini anlayamadığın diyaloglara maruz kalmıyorsun. üstelik dili hiç de ağır değil. eğer ortanın biraz üstü bi ingilizcen varsa, ingilizce devam et derim. ayrıca da rica ederim :)

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP