Yapma Oray deme bunu

31 Mayıs 2008 Cumartesi

Telefon dinlenmesi olayı ciddi bir rezalet ve derinlemesine incelenmesi gereken bir konu ama ben Oray Eğin'in yazdıklarına son cümle hariç inanmıyorum.

"Mesela ben artık her telefon cızırtısından, her hat düşmesinden ürküyorum. O kadar sık başıma geliyor ki... Tam biriyle konuşmaya başlıyoruz, konuşmanın üzerinden belli bir süre geçiyor, ikimiz de sabit duruyoruz ve bir anda hat düşüyor. Genellikle de belli başlı insanlarla konuşurken oluyor bu. Bazen aşırı cızırtı görüşme yapmamızı engelliyor. Birileri beni aradığını ve telefonumun bütün gün kapalı çıktığını söylüyor, halbuki hep açık.
“Bir türlü ulaşamadım, hep telesekreter vardı” diyor. Bir arkadaşımı evinden arıyorum, faks sinyali çıkıyor; halbuki evinde faks yok ve hiç olmadı.
Turkcell’e iletiyorum bu şikayetleri, hiçbir şekilde kendileriyle ilgili olmadığını söylüyorlar. Bu da paranoyanın dozunu daha da arttırıyor.
Her gün başıma o kadar çok olay geliyor ki... Bip seslerine aşina oldum mesela hatlarda. Sanki birileri “record” tuşuna basmış gibi hissediyorum.
Ben kendisini “Aman telefonda konuşuyoruz” diye kısıtlayanlardan değilim. İnsan arkadaşlarıyla her şeyi konuşur, her şeyin esprisini yapar, kontrol etmez kendisini. Tartarak mı konuşacağım en yakın arkadaşlarımla?
Genel Yayın Yönetmeni’mle rahat rahat dedikodu yapamayacak mıyız?"
Akşam Gazetesi - 29 Mayıs 2008

İnsanların Oray Eğin'i dinlemesine gerek yok ki, konuştuğunuz bir şeyi zaten iki gün içerisinde köşesinde okuyorsunuz. Niye zahmet etsinler değil mi?

1 comments:

Santiago 25 Haziran 2008 15:31  

Önder Sav yüzünden Göz olanlardan biride buydu dimi :D

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP