Ev almak

17 Aralık 2008 Çarşamba

Buradan almak zor olur sanırsam

Aylık belirli bir gelirle çalışan birisi nasıl kiradan kurtulur ve ev alır?

Bunun cevabını arıyorum uzun süredir. 

Emlak sitelerine bakıyorum, fiyatları ve kredi koşullarını değerlendiriyorum. Yeni yapılan sitelere bakıyorum. Ama işin içinden çıkamıyorum. 

Bir projem var ve onu hayata geçirmeye çalışıyorum. Yazlık inşa edip satmak ve onu peşinat yapmak. Bu bir yöntem ama zaman alıyor. Ben bir şey alacaksam zaman benim için çok ciddi bir caydırıcı oluyor. Bir şeyi beğendiğim zaman almalıyım. O yüzden çok özel bir şey olmadığı sürece internetten alışveriş yapmıyorum. Geçen zaman ürünü değersizleştiriyor gibi geliyor (aslında öyle değil biliyorum).

Ev konusunda da benzer bir tavır sergileyeceğime eminim. Bu nedenle önce bir para hazırlamam ve sonra piyasaya çıkıp evi bir an önce almam lazım olacak.

Ama bu nasıl olacak?

Hayatta bir hedefim 30 yaşımdan önce İstanbul'dan ev almaktı. Ama bu zor görünüyor. Yaş 27 ve 3 sene içerisinde ev alıp borcunu ödemek için mucizelere(Sayısal Loto vb.) bel bağlıyoruz. Ben gidip bir bilet alayım en iyisi. 

0 comments:

İzleyiciler

  © Blogger template Cumulus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP